Friday, 30 September 2011

kisah burung kakak tua dan pasangan suami isteri

nora : Kenapa abang beli burung kakak tua ni..kan mahal harganya..
azman : Abang beli untuk awak..lagi pun burung ni special sikit. Cuba awak tengok ni.
Azman mengangkat tangan kanan dan memetik-metik jarinya. Lalu burung itu terus menyanyikan lagu dangdut.
Nora berasa sungguh teruja kerana ini pertama kali dia melihat seekor burung kakak tua menyanyi lagu dangdut. Kemudian dia pun bertanya kepada Azman.

nora: Kalau abang angkat tangan kiri pulak apa jadi..??
Azman pun mengangkat tangan kiri dan memetik-metik jarinya seperti tadi. Lalu burung tersebut terus menyanyikan lalu hip hop. Nora berasa sangat-sangat teruja mendengar nyanyi burung tersebut dan bertanya lagi kepada suaminya itu.

nora : Abang, kalau kita angkat kedua-dua belah tangan pulak apa jadi..???
Azman : Awak cuba la buat.
Nora pun mengangkat kedua-dua belah tangannya dan memetik-metik jarinya seperti yang dilakukan oleh suaminya tadi. Tiba-tiba burung itu pun berkata…
"Satu-satu la bodoh!! mana satu aku nak ikut ni..! kiri ke kanan…!"

Friday, 23 September 2011

tersirap darah

assalamualaikum...
ari ni bufday akak aq..ngeh3..aq orang first ucap bufday dye..
sebelum pkul12 aq dah kol dye awal2 sebab takmau bagi pakwe dye jadi org first..
hohohoho...
tapi semalam jugak aq dapat berita yang buat aq naik darah..
rase nak maki maki pon ade..
serius rase geram gilerrr...
bila la dye nak insaf..

tak abes2 nak menyusahkan papa aq..
sekarang satu family dye pulak p duduk umah papa aq..
memang tak tahu malu..
kos hospital dahla papa aq dah tanggung
makan minum pun papa aq tanggung
anak pulak mak tiri aq yang jaga
siot giler..
abes tu laki dye buat ape?
duk umah papa aq goyang kaki la kan?
tak ke tak tahu malu namenye tu..
bercakap pandai...
bila nak insaf ntah..
mentang2 papa aq baik..diam ajer...suke2 ati buat papa aq macam tu..
kalau suh papa aq support untuk pelajaran takpe..
ni dah ade laki pon dengan laki2 skali nak suh papa aq tanggung
pekejadah wei!!!!!!
ramai lagi anak2 papa yang nak belajar..buat ape abeskan duit untuk kau 
membazir tahu
tak sudah2 nak menyusahkan papa
BULLSHIT!!!!!!!